اولین سایت و مرجع دانلود و آموزش کنترل و ابزاردقیق
دانلود کتاب ابزاردقیق دانلود جزوه کنترل دانلود نرم افزار ابزاردقیق و کنترل

 

 

 

با سلام بعد از مدت ها بالاخره توانستیم یک کتاب اموزشی فوق العاده برای نرم افزار yokogawa centume 3000 برای شما پیدا کنیم این کتاب در 174 صفحه و مرحله به مرحله و همراه با تصویر و به زبان ساده به شما کار با نرم افزار و تعریف یک پروژه را اموزش می دهد. نویسنده این کتاب مهندس محسن مرزبان می باشد. با تشکر از ایشان .

 

 

 

 برای دانلود اینجا کلیک کنید





ارسال توسط پوریا

 

 

 

 

با سلام خدمت کاربران عزیز این بار یک نرم افزار برنامه نویسی از پی ال سی های allen bradley اماده کرده ایم ، محیط این نرم افزار بسیار شبیه نرم افزار زیمنس می باشد همچنین زبان برنامه نویسی آن ladder می باشد که کار با نرم افزار را بسیار راحت می کند. این نرم افزار برای ارتباط با پی ال سی های میکرو شرکت allen bradley  نوشته شده است.

 

 

ادرس سازنده: ab.rockwellautomation.com

 دانلود

 

 

 

 





ارسال توسط پوریا

 

با سلام خدمت دوستان اینبار یه نرم افزار کم حجم و خفن براتون آماده کردم که به شما به طور پیشفرض کار با پوزیشنر ولو همراه با نمایش اکشن و کار با منو های آن را به شما آموزش می دهد این برنامه توسط شرکت زیمنس و برای آموزش پوزیشنرهایش ساخته شده است.

راهنمای کار با نرم افزار :

بعد از اینکه نرم افزار را از زیپ خارج کردید آن را اجرا کنید سپس دو تیک منوی online help for را بزنید تا راهنمای کار با ولو بری شما فعال شود.

 

 

 

 دانلود



ادامه مطلب...

ارسال توسط پوریا

 

اگر با برنامه MATLAB سروکار داريد و مي خواهيد هميشه و همه جا به راحتي به آن دسترسي داشته باشيد نسخه موبايل نرم افزار MATLAB را روي گوشي خود نصب کنيد. اين برنامه نسخه سبک نرم افزار MATLAB است که هم مي تواند از طريق اينترنت به سيستم MathWorks Cloud کمپاني MATLAB متصل شود و هم مي تواند از طريق WiFi به نسخه کامپيوتر نرم افزار MATLAB که در کامپيوتر شما نصب است متصل شود و اجرا شود.

 

نرم افزار MATLAB يکي از برترين نرم افزار‌هاي ساخته شده براي تمام رشته‌هاي مهندسي مي باشد. رشته‌هايي مانند: کامپيوتر، الکترونيک، مکانيک، هوا و فضا و… اين نرم افزار کاربردهاي زيادي دارد که برخي از آنها عبارتند از: ترسيم نمودار بر اساس فرمولي که به برنامه مي دهيم، ترسيم شکل موج سيگنال، پردازش تصوير و… .

توجه داشته باشید جهت اجرای برنامه به اینترنت 3G احتیاج دارید.

 

 

 

 

     حجم 1.2 مگابایت

دانلود

                                                                                                                                                        





ارسال توسط پوریا

 

Eplan P8نرم افزاری است فوق العاده قوی برای طراحی پروسه های اتوماسیون صنعتی٬ مدیریت پروژه های الکتریکی و هر جایی که طراحی  یک فرایندکنترلی مورد نظر می باشد. با این نرم افزار می توان از یک تابلوی برق کوچک گرفته تا سیستمهای الکتریکی و کنترلی یک نیروگاه تولید برق را طراحی و نقشه کشی  نمود. اما طراحان آن معتقدند این نرم افزار بهترین راه حلها را برای طراحی تابلوهای کنترلی و تابلوهای مبتنی بر PLC ارائه می کند. آنچه این نرم افزار را از سایر نرم افزارهایی که در این زمینه تولید شده اند، متمایز می کند پشتیبانی از استانداردهای بزرگ دنیا مانند استاندارد بین المللیIEC  استاندارد اروپایی، استاندار آمریکایی و استاندارد روسی می باشد. این نرم افزار می تواند گزارشهایی را از پروژه شما ارائه دهد که در نوع خود بی نظیرند. این خروجیها می توانند جنبه مدیریتی و برآورد پروژه داشته داشته باشند مانند: Part list وPrice list و می توانند خروجی های تکنیکال باشند که مطابق با استانداردهای نقشه کشی برق تعریف شده اند، مانند: Terminal diagram، Terminal connection diagram، Cable diagram و ....

 این نرم افزار شامل رنج وسیعی از استانداردهای موجود در صنعت، ازجمله استانداردهای وضع شده برای مهندسین برق و طراحان سیستمهای اتوماسیون است. برخی از مشخصه های مهم این نرم افزار به شرح زیر می باشند:

 

1-نرم افزار eplan p8 دارای دیتا بیسهایی از اجزاء و قطعات مختلف است که توسط شرکتها و کمپانی های بزرگ دنیا به روز می شود. کاربر می تواند در بخش Part management این اطلاعات را مشاهده کند و هر زمان که خواست به صورت دستی یا از طریق اینترنت به روز کند. شاید به جرات بتوان گفت یکی از موارد قوت این نرم افزار همین بانک اطلاعات مربوط به تجهیزات و قطعاتی است که در پروژه استفاده می شوند.

 

2-همانطور که گفته شد این نرم افزار، رنج وسیعی از استانداردهای نقشه کشی را پشتیبانی می کند به گونه ای که کتابخانه های متنوعی از سیمبل ها طبق استانداردهای مختلف در آن پیش بینی شده است و جالب اینکه کاربر نیز می تواند کتابخانه جدید ایجاد کند یا کتابخانه هایی که از قبل ایجاد شده است را ویرایش کند. تعدادی از این سیمبل ها عبارتند از:

Float switch, pressure switch, Limit switch, Proximity switch, Photoelectronic switch, Ulterasonic sensor, Temperature switch, Thermocouple, Thermostat, Thermal overload, Circuit breaker, NO&NC switch

 انواع رله های الکتریکی، انواع موتورهای الکتریکی، انواع مقاومتها و خازنهای متغیر، انواع ترانسها ٬یکسو کننده ها و فیلترهای یک فاز٬دو فاز و سه فاز، لامپها و فیوز ها، انواع کنتاکتورها و...

 

3- ماکروها نه تنها در eplan P8 بلکه در همه برنامه های طراحی کامپیوتری برای آسان کردن کار کاربر و به روز کردن طرح مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که یک سری اجزاء مختلف (مثلا یک سری سیمبلها) را به صورت یک طرح واحد در آوریم و آن را به صورت یک فایل ذخیره کنیم، در واقع یک ماکرو ایجاد کرده ایم و در خیلی از طرح ها به جای فراخوانی این المانهای مختلف آن ماکرو مورد نظر را فراخوانی می کنیم. در eplan P8 ماکروها را می توان ایجاد کرد یا ماکروهای قبلی را ویرایش نمود. بعلاوه می توان ماکروهای پیچیده را در نرم افزار Autocad  طراحی کرد و سپس به وسیله رابط DXF (تبدیل فرمت داده) موجود در نرم افزار، آن را به صورت یک ماکرو به EPLAN P8 انتقال داد. انواع این ماکروها عبارتند از:

 

 ماکرو صفحه با پسوند.emp

 ماکرو پنجره با پسوند *.ema

 ماکرو سمبل با پسوند *.ems

 

4- یکی دیگر از ویژگیهایP8  eplan ارتباط آن با نرم افزارهای برنامه نویسیPLC مانند: S7 simatic manager  است. هنگامی که شما طرحی را در این نرم افزار برای یک PLC آماده می کنید با امکاناتی که در آن قرار دارد می توانید  Assignment list  تولید کنید و سپس از طریق امکانات EPLAN P8 می توانید این assignment list ها را تبدیل به شماتیک کرده و آنرا وارد محیط ویرایش گرافیکی eplan کنید. به این مشخصه نرم افزار Addresses/Assignment lists گفته می شود. عکس این مطلب نیز صادق است. یعنی طرح آماده شده در eplan قابل تبدیل به assignment list برای استفاده در نرم افزار S7 simatic manager است.

 

5- با استفاده از امکانات پیش بینی شده در نرم افزار می توان صفحات پروژه را بدون هیچ واسطه ای به فرمتهایی مثل PDF، DXF، DWG، BITMAP و TIF تبدیل نمود.

 لازم به ذکر است فرمت (DATA EXCHANGE FORMAT)  یا DXF  یک فرمت عمومی برای تبدیل داده ها بین برنامه های مختلف طراحی کامپیوتری است.از جمله نرم افزارهای دیگری که این فرمت را پشتیبانی می کند AUTO CAD است. 

البته برای فرمت DXF و DWG هر دو قابلیت صدور و ورود وجود دارد. یعنی به عنوان مثال شما می توانید صفحات ایجاد شده در EPLAN P8 را به نرم افزاری مانند اتوکد انتقال دهید یا بالعکس ترسیماتی که در اتوکد ایجاد کرده اید به EPLAN P8 انتقال دهید.

 

6-این نرم افزار بصورت کاملا هوشمند بر اساس آخرین استانداردهای نقشه کشی برق و استانداردهای داخلی نرم افزار، پیامهایی را صادر می کند که به کاربر کمک می کند تا طرحی بدون عیب ایجاد کند. این پیامها به ترتیب اولویت به سه دسته: Error ، Warning و Note تقسیم می شوند. هر پیام دارای عنوانی است که بصورت مختصر علت بروز خطا را نمایش می دهد. کاربر به راحتی می تواند از لیست خطاها به محل خطا در صفحات شماتیک پرش کند. همچنین از طریق منو HELP نیز می تواند با توجه به شماره خطا راه حل برطرف کردن آنرا بیابد.

 

7-همانطور که اشاره شد بارزترین قابلیت این نرم افزار تولید اتوماتیک گزارشهای متنوع است که برخی از آنها را نام می بریم:

 Wiring List, Terminal strip overview, terminal diagram, Terminal connection diagram, Cable diagram, Cable overview, Bill of material, Part list, Device list, Purchase order list, Tabale of contents, Title page/Cover sheet, PLC card overview, PLC diagram, Plug diagram

 

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- از پوشه ی Crack فایل SETUP.bat را اجرا کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

 

 قسمت اول  

 قسمت دوم  

 قسمت سوم

 قسمت چهارم

منبع و پسورد فایل ها: www.p30download.com





ارسال توسط پوریا

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
ارزهای دیجیتال
تصویر زیر نشان دهنده قیمت روز بیت کوین می باشد و با کلیک بر روی ان می توانید قیمت سایر ارزها را در صرافی انلاین مشاهده نمایید
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');